Hijaluronski fileri cena . Šta znači cena po mililitru?

U skladu sa pakovanjima većine svetskih proizvođača i vrste tretmana  formira se i cena svakog estetskog i antiaging tretmana tj tretmana filerima hijaluronske kiseline.

Najveći broj priznatih i kvalitetnih proizvođača filera svoju hijaluronsku kiselinu pakuje u špriceve od po 1 ml.

Najčešća kubikaža koja se plasira npr u predeo usana ili nazaolabijalnih brazdi je 1ml  hijalurosnke kiseline, kao jednih od najčešćih tretmana i tretmana koji su se prvi radili. To je bila uobičajna praksa kako u svetu tako i kod nas, pa je nekako tako i nastalo formiranje cenovnog ranga kako za pomenute tako i za sve ostale tretmane.

Drugi, ali jako bitan razlog formiranja cena je što svaki filer koji se otvori za pacijenta je samo tog pacijenta filer, bilo da li se plasira ceo ili ne. Prilikom svakog injektovanja vrši se aspiracija, tj povlačenje materijala put spolja da se proveri da nije slučajno igla u nekom krvnom sudu.

To su osnovi medicine i dobre kliničke prakse. Ukoliko bi iglica slučajno bila u krvnom sudu mala količina krvi bi došla u špric i pomešala se sa materijalom, ne bi bilo ispravno ni etički koristiti taj materijal za nekog drugog pacijenta. Ne postoji mogućnost i ne bi uopšte trebalo da postoji rasprava da se jedan filer otvori i koristi za dve pacijentkinje bez obzira koliko filera hijaluronske kiseline se utroši.  Ukoliko nakon nekog tretmana ostane određena količina filera koja nije utrošena, taj filer se naknadno može iskoristiti kod iste pacijentkinje za korekcije i dorade u određenom vremenskom periodu.

Obično se na ostatak pakovanja filera upiše ime pacijentkinje i vreme injektovanja te se isti čuva dogovoreni vremenski period za kontrolni pregled. Ukoliko se ne iskoristi, filer se odbacuje.

Cena filera hijaluronskih filera u svakom slušaju varira, ali najviše zavisi od imena proizvođača, tipa tretmana, regije koja se tretira kao i od tipa samog tipa filera .

Kontaktirajte nas za sve dodatne informacije o hijaluronskim filerima i ukoliko želite da zakažete pregled ili intervenciju.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest